Mijn laadkabel ontbreekt/is defect
Als je voertuig tijdens een laadsessie niet laadt, kan je laadkabel defect zijn. Controleer je laadkabel bij een ander laadpunt om een storing of dergelijke uit te sluiten. Als je zeker bent van een defecte laadkabel of je laadkabel verloren bent, kun je contact opnemen met de leasemaatschappij. Zij zullen vervolgens een nieuwe kabel voor je bestellen.
Let op! De leasemaatschappij ziet een defecte of verloren laadkabel als een schade. Dit betekent dat de kosten hiervan verrekend worden met je eigen risico.
Related Articles
Mijn pas werkt niet, wat nu?
Er is niks vervelender dan een laad- of brandstofpas die niet werkt, dat begrijpen we. Om dit probleem snel te verhelpen, kun je het beste contact opnemen met de leasemaatschappij. Zij kunnen samen met jou de oorzaak van het defect achterhalen en ...
Wanneer ontvang ik mijn thuislaadvergoeding?
Op deze vraag is helaas geen algemeen antwoord te geven. De processen van de laadpaalleverancier en de afspraken die jij maakt met je werkgever zijn namelijk bepalend voor het uitbetalingsmoment van je thuislaadvergoeding. Verrekening van de ...
Waar kan ik mijn bekeuring inzien?
Verkeers- of parkeerboetes gereden met een huur- of leaseauto worden meestal naar je werkgever gestuurd. Je werkgever zal deze boetes delen met fleetkennis en fleetkennis zorgt dat de boete bij jou als berijder terecht komt. Het kan ook voorkomen dat ...
Mijn energietarief is gewijzigd, wat nu?
Als het kWh-tarief dat staat ingesteld op je laadpaal niet meer overeenkomt met het energietarief dat je betaalt, dan is het nodig de laadpaalleverancier hierover te informeren. Op deze pagina lees je hoe je dat kunt doen.
Wie is de leverancier van mijn laadpaal?
Vaak staat er op de laadvoorziening wie de leverancier hiervan is. Mocht je dit niet kunnen terugvinden op de laadvoorziening of twijfel je, neem dan contact op met fleetkennis. Wij kunnen dit eenvoudig voor je uitzoeken.